//

Privacy verklaring Ufacility Facilitair Dienstverlener

 

Privacyverklaring Ufacility Facilitaire Dienstverlener B.V.

In deze privacyverklaring vindt u onze gegevens, leest u wat persoonsgegevens zijn, wat onder verwerking van persoonsgegevens wordt verstaan, voor welke doeleinden wij uw persoonsgegevens verwerken, wat uw rechten zijn, wat we doen om ervoor te zorgen dat uw persoonsgegevens veilig worden verwerkt en hoe lang uw persoonsgegevens worden bewaard. Deze privacyverklaring is van toepassing als u een van onze website(s) bezoekt, een bestelling plaatst of een overeenkomst sluit.

Onze gegevens:

Ufacility Facilitaire Dienstverlener B.V.
Narvastraat 7
1506 ND Zaandam

Telefoonnummer: +31(0)634893342
KvK-nummer: 73388963

www.ufacility.nl/
info@ufacility.nl

Laatste wijziging: 15-01-2019

Persoonsgegevens

Persoonsgegevens zijn alle gegevens die informatie geven over u en waarmee u rechtstreeks of indirect identificeerbaar bent.

Verwerking persoonsgegevens

Onder verwerking van persoonsgegevens verstaan we: het verzamelen, vastleggen, ordenen, bewaren, bijwerken, wijzigen, opvragen, raadplegen, gebruiken, verstrekken door middel van doorzending, verspreiding of enige andere vorm van terbeschikkingstelling, samenbrengen, met elkaar in verband brengen, alsmede het afschermen, uitwissen of vernietigen van uw persoonsgegevens.

Persoonsgegevens die wij verwerken

Wij verwerken de volgende persoonsgegevens, doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt:

  • voor- en achternaam;
  • geslacht;
  • geboortedatum;
  • geboorteplaats;
  • adresgegevens;
  • telefoonnummer;
  • e-mailadres;
  • overige persoonsgegevens die een klant verstrekt;

 

Doeleinden

Uw persoonsgegevens verwerken we voor de volgende doeleinden:

  • Contact via de telefoon of per e-mail;
  • Afleveren van goederen of diensten;

Wij verwerken alleen persoonsgegevens die noodzakelijk zijn voor deze doeleinden.

Uw persoonsgegevens verwerken we daarnaast om wettelijke verplichtingen na te komen, onze dienstverlening te verbeteren, klachten in behandeling te nemen en fraude te voorkomen.

We verkopen uw persoonsgegevens nooit door aan derden.
Wij delen persoonsgegevens niet. Wij kunnen uw gegevens wel leveren aan justitie en/of de overheid wanneer zij ons hiertoe dwingen.

Hoe gaan wij om met bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens

Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. We controleren niet of een bezoeker ouder dan 16 is. Wanneer u overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via info@ufacility.nl, dan verwijderen wij deze informatie.

Geautomatiseerde besluitvorming

Ufacility Facilitair Dienstverlener neemt geen beslissingen op basis van geautomatiseerde verwerkingen over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of -systemen, zonder dat daar een persoon tussen zit.

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

Wij vinden dat het onnodig lang bewaren van persoonsgegevens niet nodig is. Wij bewaren uw persoonsgegevens dan ook niet langer dan 6 maand(en) na het aflopen van de contractperiode, garantietermijn of aankoop van de door ons geleverde diensten en/of producten.

Uw persoonsgegevens bewaren we daarnaast om wettelijke verplichtingen na te komen. Wij bewaren factuur gegevens voor een periode van 7 jaar. Dit is verplicht voor de belastingdienst.

Wij willen fraude met onze producten en/of diensten voorkomen. Hierdoor kan het voorkomen dat wij uw gegevens gebruiken voor onderzoek naar fraude, dit om het te kunnen voorkomen in de toekomst. Hierdoor kunnen wij afwijken van de bestaande bewaartermijn.

Cookies

Wij maken gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. Dit is nodig om bij te houden hoeveel bezoekers op onze website langskomen, wat zij hier doen en hoe wij onze bezoekers beter van dienst kunnen zijn. Een cookie is een (klein) bestand dat bij een bezoek aan een website op het apparaat van de bezoeker wordt geplaatst. Deze cookies dragen zorg voor een betere website, een website die naar behoren werkt en dat bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen onthouden worden. Deze cookies worden ook gebruikt om de website goed te laten werken en deze te kunnen optimaliseren.

Bij uw eerste bezoek aan onze website hebben wij u al geïnformeerd over deze cookies en toestemming gevraagd voor het plaatsen ervan. U kunt zich afmelden voor cookies door deze uit uw browser te verwijderen.

Uw gegevens inzien, bewerken of verwijderen

Natuurlijk heeft u het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te bewerken en/of te verwijderen. Ook kunt u bezwaar maken tegen het verwerken van uw persoonsgegevens door ons.

U kunt een verzoek indienen om uw persoonsgegevens in te zien, deze kunnen wij via een computerbestand naar u of een andere, door u aangewezen, organisatie sturen.

U verzoek kunt u insturen naar info@ufacility.nl. Om er zeker van te zijn dat wij de juiste persoon uw persoonsgegevens sturen vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs mee te sturen. Zorg er wel voor dat u de volgende velden zwart maakt:

  • de strook met nummers onderaan het paspoort;
  • paspoortnummer;
  • burgerservicenummer;
  • foto

Dit is ter bescherming van uw privacy. Wij reageren uiterlijk binnen 4 weken na uw aanvraag.

Daarnaast is het mogelijk om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Deze website vindt u via deze url: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

Beveiliging van uw persoonsgegevens

Wij nemen de bescherming van persoonsgegevens serieus. Hierdoor nemen wij passende maatregelen om verlies, misbruik, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijzigingen tegen te gaan. Als u denkt dat wij uw gegevens niet goed beveiligen, of dat er aanwijzingen zijn van misbruik, vragen wij u contact met ons op te nemen via info@ufacility.nl

Wijzigingen

Wij kunnen wijzigingen aanbrengen in onze privacyverklaring. Boven aan de privacyverklaring staat de datum van de laatste wijziging. Controleer deze privacyverklaring regelmatig op updates.

Scroll naar boven