Persoonlijke werkwijze

Ufacility komt graag bij u langs voor een persoonlijk gesprek met u en eventuele betrokken partijen. Door samen uw wensen te bespreken komen wij tot een duidelijk plan van aanpak.

GESPREK

  • Elkaar leren kennen.
  • Samen met Ufacility worden uw wensen in kaart gebracht.
  • Het lopen van een ronde door het complex.
  • Het aangeven van de eventuele opties.
  • Het opnemen van de offerte.

OFFERTE

  • Met de verkregen informatie ter plaatse maken wij een offerte. In deze offerte zullen verschillende opties worden gegeven met betrekking tot het materiaalgebruik. Denkt u hierbij aan bijvoorbeeld het traditionele glazenwassen of door middel van een tuckerpole.
  • Wij stellen de offerte op in een gespecificeerde offerte zodat u inzicht krijgt in de kosten en waarvoor u die betaalt.

NAVRAAG

  • Twee dagen na het versturen van de offerte nemen wij contact met u op om te vragen of de offerte in goede orde is ontvangen.
  • Een week na ontvangst bellen wij u om te vragen of er nog vragen zijn.

OPDRACHTBEVESTIGING

  • Wanneer er een akkoord is plannen wij een afspraak in om de opdrachtbevestiging te ondertekenen, dit is ook mogelijk via de email mocht dit uw voorkeur genieten.

OPSTELLEN WERKPLAN

  • Wanneer er een werkschema opgesteld dienst te worden zullen wij u eerst een concept opsturen, bij een akkoord maken wij met eventuele aanpassingen een definitief werkschema die wij bij aanvang van de werkzaamheden zullen ophangen.
  • Bij het inplannen van periodieke werkzaamheden zullen wij per mail aangeven wanneer wij willen aankomen, mocht dit niet uitkomen plannen wij dit opnieuw in.

ONDERHOUDEN CONTACT

  • Tijdens de samenwerking zullen wij met regelmaat met u overleg voeren over de werkzaamheden om het contact zo soepel mogelijk te houden.
  • Communicatie is voor ons erg belangrijk dus wanneer er tussen de afspraken door een vraag en of opmerking is neemt u dan alstublieft contact met ons op.